Kundeservice

Betingelser
Vi oppfordrer kunde til å lese teksten ved hvert produkt nøye. Det vil der opplyses om mål, størrelse og farge på produktet. Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto.Vi har noe møbler på lager for umiddelbar levering, dette er opplyst på hvert enkelt produkt. På sofa bestillinger, produseres dette etter bestilling i kundens eget valgte trekk og produksjons-leveringstid varier noe pr sesong fra 9-14 uker. Ved kjøp av møbler må det påberegnes noe montering i større eller mindre grad.

Betaling
Alle priser inkluderer 25 % mva. Kredittkort (Visa/Mastercard): Transaksjonen vil ikke bli belastet før varen er sendt fra oss. Vi benytter 3D-Secure betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard. Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon.

Frakt
Vi bruker Posten på sending av pakker i hele landet, du betaler kun det frakt utgiften blir .Vi foretar justering på hver enkelt oppdrag. Store møbler bruker vi transportselskaper på, og møblene kan hentes på nærmeste terminal, eller kjøres til kunden å leveres ved dør i gateplan. Vi vil alltid kontakte kunden ang. pris før vi sender møblene. Frakten vil bli belastet kredittkortet ved betaling.

Levering
Vi sender kun ordre i Norge. Vi tar forbehold om at enkelte varer kan være utsolgt, selv om dette ikke kommer frem på nettsiden vår. Varene vil pakkes og sendes kunden senest 4 virkedager etter at bestillingen er mottatt.

Angrefrist
Åpent kjøp gjelder ved kjøp i nettbutikken i 14 dager. Om du vil bytte/returnere varer trenger du ikke oppgi noen grunn til oss. Returomkostningerdekkes av kjøper. Ved retur av varer fylles vedlagt angrerettskjema ut. Varen returneres i den stand den ble mottatt i, ubrukt og i original emballasje. Så snart vi har mottatt varen, refunderer vi beløpet til deg. Unntak av angrefristen gjelder produkter som bestilles til produksjon ut ifra dine valg, samt salgsvarer.

Reklamasjon
Ta kontakt med oss så snart som mulig ved eventuell reklamasjon. Ta gjerne gode bilder av skaden/feilen, for å dokumentere reklamasjons-saken.